22
тися спортом,зокрема кікбоксингом. Він
засновник клубу “Тайфун” у м. Дрогобич. За
вагомий особистий внесок у розвиток та-
еквондо і кікбоксингу на Дрогобиччині та
з нагоди 10-річчя ФСК “Тайфун” Андрію
Петровичу оголошено подяку, він пізнає
рідний край, завдяки екскурсіям, а ще за-
ймається фотографією. Справ, як бачите,
багато, і всюди він встигає.
Глубиш Іван Іванович,
заступник директора з навчально-
виробничої роботи, викладач вищої
категорії
Глубиш Іван Іванович – людина, поважа-
на в колективі. Посада, яку він займає, –
одна з найвідповідальніших. Це – заступ-
ник директора з навчально-виробничої
роботи. Життя розпорядилося так, що
починав Іван Іванович свою кар’єру з про-
стого слюсаря-наладчика, ремонтника на
долотному заводі. Навчання у Львівському
політехнічному інституті дало молодому
дрогобичанину хороші знання, проте свій
життєвий шлях він захотів розпочати з
робітничої професії. Далі юнак навчаєть-
ся у Дрогобицькому педінституті на від-
діленні “Загальнотехнічні дисципліни”. У
технікум Іван Іванович прийшов уже ди-
пломованим спеціалістом у 1976 році на
посаду майстра виробничого навчання.
Далі – заступник директора з господар-
ської частини, вихователь, а з 1994 року
– інженер з охорони праці. Завжди врівно-
важений, чесний, з особливим почуттям
обов’язку і відповідальності, Іван Івано-
вич зарекомендував себе як чудовий фахі-
вець-професіонал, людина авторитетна і
працьовита, тому не могли не помітити в
ньому ці особливі якості. У 2002 році йому
запропонували ще більш відповідальну ді-
лянку роботи в коледжі – заступник ди-
ректора з навчально-виробничої роботи.
Проведення всіх навчальних і виробничих
практик, стан кабінетів, лабораторій,
комп’ютерних класів, виробничих май-
стерень, працевлаштування випускників
координує Іван Іванович – грамотний ад-
міністратор, досвідчений викладач, сум-
лінний і відповідальний працівник, забез-
печує якісне виконання тих обов’язків, що
на нього покладено.
Інформаційний центр
На сьогоднішній день, критично оцінив-
ши цивілізовані виклики в освіті, колектив
коледжу не має іншої альтернативи, як
шлях інноваційного розвитку. Тому з при-
ходом на посаду директора коледжу
Ми-
рона Михайловича Баб’яка
було створено