143
вірою в студентів. Її здобутки – це хороші
знання тих, кого навчає. Марія Богданівна
розуміє злободенні проблеми сучасності і тому
завжди хоче донести до студентів важливість
предмета, який викладає. Бажає успіху, бо не
звикла бути позаду, заряджається оптиміз-
мом, витримкою, бо сили їй дає молитва. Її
цілеспрямованість, талант, професіоналізм
допомагають вершити добрі діла і бути при-
кладом для наслідування.
Завжди жвава, швидка і безкомпромісна
Ольга Євгенівна Кокоєйко
ось уже котрий
рік працює в комісії “Розвідування нафтових
та газових родовищ”. Дисципліни, котрі вона
викладає, нелегкі, але дуже вагомі в професії
майбутніх геологів. Тому вона викладається,
як кажуть жартівливо, “на всі 100”. Дійсно,
Ольга Євгенівна добре володіє своїм предме-
том, методикою викладання. Її пари цікаві,
насичені різноманітними формами роботи.
Тому в Ольги Євгенівни завжди високий по-
казник якості знань студентів, її люблять
студенти за те, що вона ніколи не кривить
душею. Чесна і справедлива сама, тому вима-
гає цього і від інших.
Лілія Богданівна Рубаха
– викладач спец-
дисциплін у геологів, голова комісії “Розвіду-
вання нафтових і газових родовищ”, секретар
педради, ділова, активна і життєрадісна.
Передавити свій досвід колегам, допомагати
в усьому, бути завжди поруч з ними – основна
місія Лілії Богданівни. А ще вона знає, що її
чекають студенти, котрі хочуть почути з
її вуст цікаву лекцію, мудру пораду і напутнє
слово. І платять їй за це своєю любов’ю.
Викладач-методист, інженер-хімік-тех-
нолог за фахом, голова комісії спецдисци-
плін спеціальності “Переробка нафти і
газу”
Людмила Олександрівна Сова
, ви-
кладає дисципліни “Процеси і апарати
нафто-газопереробки”, “Технологія підго-
товки нафти і газу”. Жвава, рішуча, іні-
ціативна, вимоглива до себе та інших –
такою знають Людмилу Олександрівну
викладачі та студенти. За роки роботи
в технікумі завоювала авторитет серед
студентів і колег. Здобула звання виклада-
ча – методиста, є головою комісії.
Була ініціатором розробки міждисци-
плінарних зв’язків у процесі викладання
дисциплін, які були апробовані при ви-
кладанні дисциплін та проведенні від-
критих занять і показали доцільність
використання, так як дали можливість
застосувати проблемне навчання, ак-
тивізувати розумову і пізнавальну ді-
яльність студентів, підвищити рівень
професійних знань майбутніх спеціаліс-
тів, широко використати інноваційні
технології навчання. А ще душа Людми-
ли Олександрівни повниться добротою,
щедрістю і вмінням розуміти інших.